loading...
بروزترین مرجع نرم افزاری -تفریحی وآموزشها
آخرین ارسال های انجمن
gol andam بازدید : 7 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

تمام شد؛ مایکروسافت نوکیا را خرید، قیمت 7.2 میلیارد دلار

فناوری اطلاعات > سخت افزار - بالاخره مایکروسافت نوکیا را به قیمت 7.2 میلیارد دلار خرید.
 

خرید بخش "موبایل و سرویس های نوکیا" توسط مایکروسافت نهایی شد و معامله و انتقال رسمی تا اوایل سال 2014 انجام خواهد شد.

مایکروسافت با اعلام رسمی خرید کمپانی نوکیا، دلیل ورود به بازار گوشی های هوشمند را به صورت مستقل برای کارشناسان تبیین کرد.

چندی بود که شایعه خرید نوکیا توسط مایکروسافت به گوش می رسید که بالاخره این اتفاق افتاد.

 

gol andam بازدید : 10 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

منزجرکننده ترین جانور روی زمین!

دانش > طبیعت - کمتر حیوانی روی زمین می تواند به اندازه پشه حس انزجار ایجاد کند. گزش خارش‌دار و تحریک کننده پشه‌‌ها به راحتی می‌تواند هر فعالیت پر لذتی را به خاطره‌ای تلخ مبدل سازد.
gol andam بازدید : 5 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

  

دانش > طبیعت - دانشمندان موفق شده‌اند در نزدیکی سواحل هالماهرا اندونزی، گونه جدیدی از کوسه‌های راه رونده را در حال گشت و گذار در کف اقیانوس آرام کشف کنند.

محمود حاج‌زمان: دانشمندان موفق شده‌اند در نزدیکی سواحل هالماهرا اندونزی، گونه جدیدی از کوسه‌های راه رونده را در حال گشت و گذار در کف اقیانوس آرام کشف کنند. محققان موسسه Conservation International آرلینگتون ویرجینیا، به همراه محققان موزه غربی استرالیا کاشف این کوسه جدید هستند؛ کوسه‌ای که نهمین گونه از کوسه‌های راه رونده کشف شده به شمار می‌رود. این کوسه سردوشی که با توجه به محل یافت شدن آن نامHemiscyllium halmahera را کسب کرده است، با باله‌های پارومانند خود اندکی عجیب و غریب گام بر می‌دارد؛ حرکتی که بیشتر شبیه به خرامیدنی کرم‌وار است.

 

gol andam بازدید : 9 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خانه استاد محمود فرشچیان حضور یافت و با وی ملاقات کرد.

در این دیدار که روز دوشنبه انجام شد، علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت.
 

gol andam بازدید : 6 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

علی آزاد : در هیاهوی دربی روز جمعه که بیشتر کسانی که در استادیوم هستند به دنبال برد هستند گروهی هم نشسته اند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارند . گروهی متشکل از چهار نفرموسوم به کادر فنی تیم ملی . تمام بازیکنان داخل زمین به غیر از ساموئل و نیلسون تمایل دارند که کروش و دستیاران شان را راضی کنند تا سایر تماشاگران داخل استادیوم تا بلکه مسافر جام جهانی باشند . برای کروش هم این بازی فرصت خوبی است تا بتواند بازیکنانی که روی آنها تردید دارد در این بازی با رقیبشان مقایسه کند تا تردید ها را بردارد .  به گزارش خبرآنلاین ؛ مروری به دوئل های مهم این بازی خالی از لطف نیست.

gol andam بازدید : 15 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

شجریان: موسیقی ایرانی به سازها و صداهای تازه نیاز دارد

فرهنگ > موسیقی - نمایشگاه سازهای ابداعی محمدرضا شجریان از 22 تا 28 شهریور به همت شرکت فرهنگی - هنری دل‌آواز در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استاد آواز ایران در ارتباط با این نمایشگاه گفت: «من بیش از 50 سال است که با موسیقی، خواننده، نوازنده و آهنگساز در ارتباط هستم و از سوی دیگر سلیقه مخاطب را می‌شناسم؛ به همین دلیل معتقدم که موسیقی ایران به سازهای جدید و صداهای تازه نیاز دارد.» 

gol andam بازدید : 7 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

پیکر آهنگساز قدیمی از مقابل تالار وحدت تشییع شد

فرهنگ > موسیقی - پیکر علی جعفریان آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایران صبح سه‌شنبه 12 شهریور از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران حوزه موسیقی برگزار شد، حسن ریاحی و بهرام حصیری در یاد علی جعفریان سخنرانی کردند. 

حسن ریاحی آهنگساز و مدرس موسیقی در باره آشنایی‌اش با علی جعفریان گفت: «سال 59 بود که با حضورم در دانشگاه شیراز با علی جعفریان آشنا شدم. این ارتباط ادامه پیدا کرد و من در سال‌هایی که شیراز بودم خاطرات خوبی با جعفریان داشتم.» 

gol andam بازدید : 9 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)
جاستین بیبر خواننده سرشناس هالیووی در اقدامی بی شرمانه مقابل دیدگان افرادی که در آن مکان حضور داشتند در سطل زباله کنار سالن ادرار کرد .

 

حرکت بی شرمانه این خواننده صهیونیستی و هالیوودی در حالی صورت می گیرید که پیش از این نیز  از این خواننده جوان و مبتذل، حرکات زشتی از این دست نظیر تف انداختن بر روی طرفداران و یا همچنین مصرف ماریجوانا و پوشیدن لباس های  نامناسب. دیده شده بود .

gol andam بازدید : 8 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

پوتوس نوعی پرنده عجیب از خانواده ها Nycitibiidae است.

این نوع پرنده در شمال امریکای جنوبی دیده شده است. این نوع پرنده همانند جغدها شب زی هست و در طول روز روی کنده های درختان بدون حرکت استراحت میکند.به گونه ای که اگر دقت نکنید و یا حضور او با خبر نباشید او را با کنده درخت یکی فرض خواهید کرد و متوجه آن نخواهید شد.

gol andam بازدید : 9 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (1)
بعضی صداقت را در این می دانند که با همسرخود بایدیک روی و یکرنگ باشند، همه آنچه را در دل دارند، از رازهای پنهان و آشکار، صفت های خوب و بد ، قوت ها و ضعف ها پلیدی ها و گناهان گذشته و آینده، آرزوها و خیال ها و هدفها همه را برای همسرانشان بازگو کنند و این را صداقت می دانند.

خیر این صداقت نیست، این ساده لوحی و شاید حماقت باشد. صداقت به معنای راستگویی است، یعنی پرهیز از دروغگویی، یعنی دروغ نگفتن، نه همه را بازگو کردن. در واقع راستگو باش، نه هر چه می دانی بگو، دروغ نگو، راست بگو اضافه و زیاده گویی نکن:

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 235
  • بازدید کلی : 5,238