loading...
بروزترین مرجع نرم افزاری -تفریحی وآموزشها
آخرین ارسال های انجمن
gol andam بازدید : 11 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

آسمان‌خراشی که خودروها را ذوب می‌کند!

دانش > فناوری - آسمان‌خراش 37 طبقه‌ای که تا سال آینده در مرکز لندن به بهره‌برداری خواهد رسید، نه‌تنها با نور خیره‌کننده خود حرکت در پیاده‌رو را دشوار می‌کند؛ بلکه با مجتمع‌کردن پرتوهای نور باعث از بین‌رفتن بدنه خودروها می‌شود.

   

gol andam بازدید : 8 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

"هیس" از منظر روانشناسی و آسیب های اجتماعی

 

         

یکی از پرسروصداترین فیلم‌های جشنواره فجر سال گذشته با عنوان «هیس! دختران فریاد نمی‌زنند»، سرانجام اکران شد. فیلمی که بیش از دو هفته از اکران عمومی‌اش نگذشته اما با استقبال گرم تماشاگران روبه‌رو شده است. فیلم «هیس!» برای نخستین‌بار تابوی تجاوز جنسی به کودک را شکست داد و معضلات ناشی از آن را به نمایش گذاشت؛ مساله‌ای که به شکل خاموش زیر پوست شهرجریان دارد. فیلم فارغ از نقدهای حقوقی و قضایی که به آن وارد شده است، جنبه روانشناختی و آسیب‌شناسی‌اش نیز می‌تواند مورد نقد و بررسی قرار گیرد. «هیس! دختران فریاد نمی‌زنند» با یک سکانس هوشمندانه از فیلمبرداری یک عروسی در آتلیه شروع می‌شود، گروه فیلمبردار و عکاس منتظر آمدن عروس هستند. اما زمانی که عروس می‌رسد همه بهت‌زده به دوربین که جای عروس است نگاه می‌کنند. بعد از تیتراژ، عروس با لباس‌های خونین می‌آید و قصه فیلم آغاز می‌شود. داستانی که تم اصلی آن تجاوز به دختری هشت ساله است که اکنون عروس شده اما مرتکب قتل. از آنجا که فیلم به گفته پوران درخشنده، کارگردانش جنبه روانشناختی‌اش بر سایر جنبه‌ها اولویت داشته، می‌توان آن را مورد تحلیل قرار داد. از این رو با هرایر دانلیان، روانشناس و روان‌درمانگر درباره تحلیل روانشناسی فیلم گفت‌وگو کرده‌ایم که در زیر می‌خوانید:

 

 

gol andam بازدید : 6 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
سفیر استرالیا در ایران از مهاجران غیر قانونی می گوید
جامعه > آسیب‌ها - سرنخ نوشت:

حضور ایرانیان در استرالیا چگونه است؟ طبق آمار به تازگی مهاجرت غیرقانونی به این کشور زیاد شده است.پاولی فولی سفیر استرالیا در این باره در گفت و گویی نکاتی را بیان کرده است

gol andam بازدید : 5 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

آموزش سلامت جنسی نداریم/86 درصد والدین در مورد مسائل جنسی با فرزندشان حرف نمی زنند

جامعه > سلامت - امروز روز جهانی سلامت جنسی است و از این روز مرکز ناباروری ابن سینا مراسمی را با شعار حقوق جنسی که در مرکز درمان ناباروری برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،بهزاد قربانی مدیر درمان مرکز درمان ناباروری ابن سینا گفت: آموزش سلامت جنسی حلقه مفقوده نظام بهداشت و درمان کشور است،‌نیمی از خانواده‌ها از مشکلات زناشویی رنج می‌برند و برای گرفتن این آموزشها سرگردان هستند.

gol andam بازدید : 9 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

وبا دست از سر بشر برنمی دارد

جامعه > سلامت - خبر تلخی بود ،رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت اعلام کرد تعداد مبتلایان به بیماری وبا در کشور به ۶۴ نفر رسید. همه این مبتلایان مهاجران غیرقانونی کشورهای همسایه شرقی هستند که یک نفر آنها به علت شدت عوارض بیماری فوت شد.
gol andam بازدید : 28 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

Tune Up Utilities نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شركت Tune-Up است، كه در زمینه بهینه سازی ویندوز و افزایش بازدهی آن، طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی ویندوز، بازدهی كامپیوتر شما را افزایش داده، مشكلات آن را حل كرده و كمك شایانی به شما در سفارشی سازی ویندوز كند.
Tune-Up Utilities پكیج كاملی از مجموعه نرم افزار های بهینه ساز شامل System Optimization Configuration ،Cleanup و maintenance است كه به شما در افزایش كارایی های سیستم، پاكیزه نگاه داشتن آن و حل مشكلات مختلف كمك می كند.

gol andam بازدید : 17 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

AVG Free Edition 2013.0.3392 (32-bit)

این آنتی ویروس با وجود رایگان بودن، جزو بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست و به طور روزانه قابل آپدیت میباشد. از مزایای دیگر آنتی ویروس ای.وی.جی میتوان به سرعت بالای آن و عدم ایجاد اختلال در سرعت ویندوز اشاره کرد.

هرچند استفاده از این آنتی ویروس رایگان است، اما آپدیت کردن آن برای کاربران داخل ایران (به دلیل تحریم IP ها) با محدودیت هایی مواجه است. البته شما میتوانید آپدیت های آفلاین آن را دانلود و نصب کنید. و یا با استفاده از نرم افزارهای تغییر IP ، آن را مستقیما آپدیت نمایید.

)

gol andam بازدید : 11 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

قدیمی ترین دانشگاه های پابرجای جهان کدامند

جامعه > آموزش - در تاریخ علم و دانش همیشه نام برخی از دانشگاهها پیش از بقیه مطرح می شود دانشگاههای که پیشگام گسترش معاف انسانی در غالب علم بوده اند

هادی معیری نژاد - گرچه نام کشور ما با دانشگاه جندی شاپور در زمان ساسانیان جزو اولین کشورها در پایه گذاری دانشگاه مطرح است اما همانند یونان و روم این دانشگاهها بعد از گذشت قرون یا از یاد رفته و یا تغییر ماهیت کلی داده اند .در این میان هستند دانشگاههایی که هنوز پا بر جا هستند

gol andam بازدید : 24 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

درود دراین مطلب ازپی سی تودی میخوام آموزشهای کامل سوئیت امنیتی بیت دفندرروبزارم باتشکرازدوست بسیارعزیزم جناب کامرانی -
دوستان توجه کنند که آموزشها از منابع مختلف برای دوستان تهیه و منتشر میشه - آموزشهایی که از منابع دیگه منتشر شه به رسم امانت داری فایلهای آموزشی ویرایش نمیشن و اسم سازنده حذف نخواهد شد . آموزشهایی هم که موجود نباشن در کوتاهترین زمان ممکن ساخته خواهند شد . 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 207
  • بازدید کلی : 5,210