loading...
بروزترین مرجع نرم افزاری -تفریحی وآموزشها
آخرین ارسال های انجمن
gol andam بازدید : 9 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)
9 روش برای خوشمزه تر کردن سبزیجات
اصلی‌ترین راه خوشمزه‌ کردن سبزی‌ها، گریل کردن آنهاست. می‌توان سبزی‌های مختلف را همراه با طعم‌دهنده‌های مخصوص گریل کرد و جشنی از طعم‌ها و رنگ‌های شگفت‌انگیز به راه انداخت .
gol andam بازدید : 8 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)
نکاتی برای طبخ ماهی
فرار ماهی:
برای اینکه ماهی هنگام تمیز کردن از دست شما سُر نخورد، کمی نمک روی تخته ای که زیر ماهی گذاشته اید بپاشید و بعد ماهی را روی آن قرار دهید. ماهی به نمک می چسبد و بدون آنکه بلغزد، می توانید آن را پاک کنید.

gol andam بازدید : 5 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

پلی استیشن سه 12 گیگابایتی 200 دلاری راهی بازار شد

فناوری اطلاعات > بازی - برای کسانی که طاقت نداشته وعشق پلی استیشن سه هنوز در بدن شان وجود دارد، مدل 12 گیگابایتی آن به قیمت 200 دلار عرضه شد.
gol andam بازدید : 14 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

معرفی جدیدترین محصولات دنیای "فناوری" در روز اول نمایشگاه IFA 2013 در آلمان

فناوری اطلاعات > سخت افزار - بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی در اروپا موسوم به IFA 2013 در برلین آلمان گشایش یافت و در روز اول محصولات جدید در کنفرانس های خبری جداگانه توسط 70 کمپانی معتبر جهان، معرفی شدند.
gol andam بازدید : 11 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

رکورد زنی مصرف بنزین/راهکارهای پیش روی دولت برای مقابله با کمبود بنزین چیست؟

اقتصاد > انرژی - در حال حاضر روزانه 58 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه های کشور تولید می شود که با احتساب تولید 7 میلیون لیتر بنزین در مجتمع های پتروشیمی این رقم به 65 میلیون لیتر می رسد.
gol andam بازدید : 9 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

قلعه‌نویی: دنبال این هستیم تا دربی خاطره‌انگیز شود/ خدا را شکر یک نفر پیدا شد ما را قبول داشته باشد

ورزش > لیگ برتر - جمعه استقلال و پرسپولیس در حالی دربی 77 پایتخت را برگزار می‌کنند که شکست در اهواز مقابل تیم تازه صعود کرده استقلال خوزستان موجی از نگرانی را در بین طرفداران مدافع عنوان قهرمانی رقم زد.
gol andam بازدید : 20 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . این نرم افزار امروزه برای کامپیوتر شما نیازی ضروری است ! Rootkit ها نوع جدیدی از تروجان ها هستند که دسترسی کامل به یک کامپیوتر یا شبکه را به وجود میاورند و هکر ها تمامی امکانات ادمین ویندوز را در اختیار میگیرند . این نرم افزار توانایی مقابله با این ویروس و پاک کردن آن را دارد.

UnHackMe 5.99 Build 424 نرم افزاری برای برسی و جلوگیری از هک شدن سیستم می باشد. در واقع وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیتسم خود نصب می کنید در ابتدا به برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم می پردازد و در صورتی که سیستم شما در حال هک شدن توسط فایل مخربی بود اقدام به پاکسازی آن می نمایید. شما با داشتن این نرم افزار و نیز داشتن یک انتی ویروس مناسب می توانید کامپیوتر خود را برای همیشه از دسترس هکرها در امان بدارید.

 

gol andam بازدید : 110 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

soft98تنوع طلبی یکی از خصوصیات بارز کاربران و اصولاً بسیاری از انسان ها می باشد که یکی از مصادیق ابراز آن محیط های کاری و محیط هایی است که فرد با آن سرو کار دارد یکی از محیط هایی که امروزه اکثر افراد با آن سرو کار دارند محیط ویندوز و پنجره ها و منو های تکراری و تقریباً یک شکل با امکان تغییر ظاهر بسیار محدود است. نرم افزار قدرتمند Stardock WindowBlinds به کاربران ویندوز این امکان را می دهد تا واسط کاربری ویندوز را مطابق سلیقه خود تغییر دهند و با استفاده از تم (پوسته) های این برنامه، محیط ویندوز را به محیطی جذاب و دوست داشتنی تبدیل کنند. این برنامه با پوسته های زیبا خود شکل ظاهری تمام قسمت های ویندوز از جمله پنجره ها، Tollbar، دکمه ها، منوی start و Title bars, borders, Task bars و … را تغییر می دهد و شما می توانید از میان پوسته های مختلف هریک را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. شما همچنین می توانید محیط ویندوز را شبیه محیط سایر سیستم عامل های معروف از جمله Linux و یا Mac در آورده و کار کردن در این گونه محیط ها را نیز تجربه کنید!

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 229
  • بازدید کلی : 5,232