loading...
بروزترین مرجع نرم افزاری -تفریحی وآموزشها
آخرین ارسال های انجمن
gol andam بازدید : 12 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

چطور پوستی صاف و زیبا داشته باشیم و بیماریهای پوستی را از بین ببریم:

چطور پوستی صاف و زیبا داشته باشیم - ما در طب چینی اعتقاد خاصی به مبحث روان و زیبایی درون بدن داریم،در طب چینی اعتقاد بر این است که اگر  ازدرون زیبا باشیم یعنی بعضی از ارگانها که مسئول زیبایی هستند تعادل داشته باشند، دلیلی برای نازیبایی صورت و بدن وجود ندارد، به طور خلاصه اگرحرکت مایعات ،خون و رطوبت به اندازه کافی در بدن وجود داشته باشد ما هم صورت و بدنی زیبا خواهیم داشت.

در طب چینی مثل طب ژاپنی،هندی و سایر طب های کل نگر که در دنیا رایج است به مفهومی به نام انرژی حیاطی و چی اعتقاد دارند و اگر حرکت انرژی چی(Qi) تعادل داشته باشد دیگر نازیبایی در بدن از جمله صورت شکل نمی گیرد.

gol andam بازدید : 13 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
بسیاری از ما دوست داریم دایه عزیز‌تر از مادر باشیم و به جای ساختن یک زندگی برابر و سرشار از آرامش، ناجی فرد دیگری شویم. ناجی‌ای که هرگز نمی‌تواند چیزی را تغییر دهد.

گمان می‌کنید عشق است و فرد مقابل‌تان هم باور دارد که این احساس مقدس، تنها دلیلی است که شما را به هم نزدیک کرده است. اما اشتباه می‌کنید. «حس ترحم»، چهره عشق را به خود گرفته و شما را به رابطه‌ای وارد کرده که هیچ‌گاه به آرامش نمی‌رسد. گمان می‌کنید فرشته نجات هستید و می‌توانید یک‌تنه، تمام مشکلاتی که زمین و زمان به وجود آورده‌اند را از میان بردارید و تنها با یک «احساس گناه» به انتظار خوشبختی فردی نشسته‌اید که شادی و خوشبختی را به زندگی شما نمی‌آورد. ازدواج به پشتوانه این احساس، اتفاق عجیبی نیست. بسیاری از ما دوست داریم دایه عزیز‌تر از مادر باشیم و به جای ساختن یک زندگی برابر و سرشار از آرامش، ناجی فرد دیگری شویم. ناجی‌ای که هرگز نمی‌تواند چیزی را تغییر دهد اما به امید اینکه فردا روز دیگری باشد، پایش را از یک رابطه نابرابر بیرون نمی‌کشد.
gol andam بازدید : 9 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

خیلی از پدر و مادرها فکر می‌کنند اگر فرزندشان جنب و جوش زیادی داشته و بازیگوش باشد، حتمابیش‌فعال است...

اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی، مشکل بسیاری از کودکان و البته نگرانی بسیاری از والدین است.

بعضی از والدین برعکس، حتی شیطنت و خرابکاری مفرط کودکشان را جدی نمی‌گیرند و آن را به حساب تیزهوشی و کنجکاو بودن او می‌گذارند.

این آزمون به شما کمک می‌کند دریابید فرزندتان به مشکل بیش‌فعالی و کم‌توجهی دچار است یا نه.

 

 

gol andam بازدید : 14 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

Process Lasso Pro تکنولوژی جدیدی برای بهبود زمان پاسخگویی و پایداری PC است. طراحی ویندوز به گونه ای است که اجازه می دهد برنامه ها بدون محدودیت، CPU را در اختیار بگیرند و این منجر به freezes و hangs شدن سیستم خواهد شد. تکنولوژی ProBalance مربوط به Process Lasso به صورت هوشمندانه ای اولویت برنامه هایی را که به اصطلاح بد رفتار  هستند (badly behaved programs) را به گونه ای تنظیم می کند تا این برنامه ها برای استفاده شما از کامپیوتر تداخلی ایجاد نکنند!
علاوه بر این Process Lasso Pro قابلیت هایی از قبیل اولویت های فرآیندهای پیش فرض و پیوندهای درونی، پایان دادن به فرآیندهای مجاز، به عنوان مثال محدودیت های تعداد مشاهدات گراف پاسخگویی سیستم (system responsiveness graph)، لاگین فرآیندها (logging of processes) و ... را به شما ارائه می دهد.

هنگامی که شما این نرم افزار را نصب می کنید، شروع به کار خواهد نمود و لازم نیست که شما تمامی تنظیمات را به منظور بهبود زمان پاسخ دهی سیستم و جلوگیری از کند شدن سرعت سیستم در شرایط high load، تغییر دهید، البته کاربران حرفه ای قادر خواهند بود تا مطابق با نیاز خود به پیکربندی تنظیمات بپردازند.

gol andam بازدید : 19 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 اضطراب و استرس 7 سال از عمر آدم را بر باد می‌دهد و بقیه را به کامش تلخ می‌کند. اما گویی در دنیای امروزه با این زندگی‌های پرتنش به خصوص در شهرهای بزرگ اضطراب و استرس جزو جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره است و باید به نوعی با آن کنار آمد. استرس یکی از بیماری‌های جدی زمانه‌ی ماست. خوشبختانه این روزها روش‌های متعددی برای غلبه بر استرس و فشارهای روحی وجود دارد مانند یوگا، ریلکسیشن، ماساژ و غیره.

علاوه بر این‌ها یک روش کاملا طبیعی دیگری نیز وجود دارد که به کنترل احساسات منفی و اضطراب کمک می‌کند. بله استفاده از گیاهان. حتما شما هم شهرت گل گاوزبان را در کاهش استرس شنیده‌اید. باید بدانید که علاوه بر گل گاوزبان گیاهان دیگری هم هستند که استرس و اضطراب را از شما دور می‌کنند.

 

gol andam بازدید : 11 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
Shareaza 2.7.0.0 یکی از نرم افزار های دانلود فایل های به اشتراک گذاشته شده (P2P) می باشد،که به شما اجازه می دهد از هرگونه فایلی با هر پسوندی که بر روی شبکه های محبوب موجود است استفاده کنید. (شامل آهنگ ،فیلم،بازی،…..).این نرم افزار رایگان و عاری از هرگونه ویروس ،تروجان و کرم های معمول می باشد.

 

اشتراک گذاری فایل ها در اینترنت با  Shareaza 2.5.5.3 r9145

gol andam بازدید : 13 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

ImTOO DVD Ripper Ultimate نرم افزار قدرتمند و کاربردی ریپ کردن و تبدیل فیلم های دی وی دی. با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری با سرعت بالا و کیفیت استثنایی. با این نرم افزار می توانید تمامی دی وی دی های خود را در دستگاه های چند رسانه ای مانند آی پاد ، آی فون ، اپل تی وی ، PSP ، PS3 ، iRiver PMP ، تلفن همراه ، ایکس باکس پس از تبدیل توسط این نرم افزار تماشا نمایید. همچنین ویرایش ویژگی های تصویری و یا صوتی ، ادغام چندین کلیپ ، انتخاب صحنه ها ، اضافه کردن زیرنویس و موسیقی متن و ضمیمه Watermarks .
راهنمای نصب ImTOO DVD Ripper Ultimate : فایل dll را در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و با سریال رجیستر کنید برای جلوگیری از باطل شدن سریال نرم افزار را در فایروال قرار دهید.


ImTOO DVD Ripper Ultimate v7.7.2.20130701 | 38 Mb

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 5,230